sâmbătă, 3 septembrie 2011

Factura detaliata

Informaţii despre factura detaliată pentru orice telefon mobil cu abonament.
ORANGE:
Factura detaliată conţine informaţii despre apelurile efectuate în luna anterioară de facturare. Ca titular al abonamentului, puteţi primi detaliile convorbirilor împreună cu factura lunară, în fiecare lună, sub forma de abonament sau doar pentru luna în curs, dacă solicitaţi acest lucru înainte de emiterea facturii, prin apel la 411/021 203 30 30 - Serviciul Clienţi.
Dupa activarea serviciului:
* dacă aveţi cont de administrator (Contul Meu) puteţi vizualiza detaliile de convorbiri din secţiunea “Cronos şi Factura”.
* daca nu aveţi serviciul factura detaliată activ şi doriţi să primiţi detaliile convorbirilor doar pentru o factură deja emisă, prin poştă, puteţi fie să apelaţi gratuit 411/021 203 30 30 - Serviciul Clienţi, fie să solicitaţi acest lucru din aplicaţia “Contul meu” (daca aveţi cont de administrator).
a) Pentru a vizualiza detaliile convorbirilor, accesează din contul tău secţiunea factura / detalii convorbiri.
b) Selectează numărul de telefon pentru care vrei să vizualizezi, activezi sau dezactivezi detaliile convorbirilor.
c) Dupa selectarea numărului de telefon dorit, pentru a vizualiza factura detaliată, apasă butonul « vizualizează » din secţiunea acţiuni. De aici vei avea posibilitatea să salvezi şi / sau să descarci fişierul în format PDF şi ulterior să printezi documentul.
VODAFONE:
Din contul personal MyVodafone ai posibilitatea de a vedea toate apelurile efectuate în ultimele 6 luni. Ştii oricând pe cine ai sunat, ora şi data exactă a apelului, cât a durat convorbirea, precum şi costul respectivei convorbiri.
În cazul clienţilor business, în MyVodafone > Contul meu > Factură găseşti factura detaliată pentru fiecare număr în parte, iar dacă selectezi Sumar factură subscriber, vei vedea costurile aferente pentru fiecare număr în parte. Detaliile despre apeluri se pot vedea doar pe fiecare utilizator în parte.
COSMOTE:
Ai posibilitatea de a vizualiza factura detaliată în format electronic prin intermediul serviciului E-bill, accesibil utilizatorilor de abonament COSMOTE, care şi-au creat un cont WebCare. Singura modalitate de a vă activa serviciul E-bill este prin intermediul contului WebCare, accesând butonul numit "E-Bill" afişat în portal.

Vei avea acces la toate facturile emise ulterior momentului activării serviciului E-bill, doar ultimele 12 facturi emise putând fi descărcate, dar vei avea posibilitatea de a vizualiza toate facturile emise de la momentul activării acestui serviciu. Acest serviciu este gratuit.
Daca se doreşte ca factura detaliată să fie primită prin poştă, tariful este de 0,992 euro / luna (TVA inclus) pentru fiecare număr activat şi pentru care soliciţi acest serviciu.
Pentru solicitarea unei facturi detaliate retroactiv, tariful este de 3,72 euro. Această facilitate este disponibilă numai pentru facturile emise după data de 4.11.2009 (inclusiv).
Analiza convorbirilor va conţine următoarele detalii:
- data şi ora iniţierii evenimentului taxabil
- durata (în cazul apelurilor)
- numărul apelat
- serviciul utilizat (convorbire, mesaj, GPRS)
- cost
Aceasta detaliere conţine doar numerele apelate / către care au fost trimise mesaje, nu şi numerele de la care au fost primite apeluri sau mesaje. Excepţie fac doar apelurile primite prin intermediul serviciul Roaming (care sunt taxabile) când v-aţi aflat pe teritoriul altei ţări.

8 comentarii:

  1. pot afla factura detaliata a unui abonat vodafone?daca da ,ce costuri presupune aceasta operatiune?

    RăspundețiȘtergere
  2. da poti vedea pe my vodafone-unde iti vei creea un cont

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca este apelat de pe WhatsApp cum apare?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua. Si eu vreau sa stiu asta. Apelurile si convorbirile de pe whatsaap sau facebook messenger apar pe factura detaliata ? Stie cineva ? Cum anume apar ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua. Si eu vreau sa stiu asta. Apelurile si convorbirile de pe whatsaap sau facebook messenger apar pe factura detaliata ? Stie cineva ? Cum anume apar ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Plata facturi mele este foarte mare a doua luna platesc factura marita

    RăspundețiȘtergere
  7. La noi mai mereu nu merge serveru mu mergesteluta 222 la sediu vodafon nu poti rezolva nimic decat plata si vodafon incaseaza incaseaza si pe nimeni nu intereseaza INCERCATI SA LUATI LEGATURA la STELUTA SI SE VORBESTE NUMAI ENGLEZA

    RăspundețiȘtergere
  8. Apelurile pe whatsapp sau facebook apar pe factura detaliata?

    RăspundețiȘtergere