sâmbătă, 3 septembrie 2011

Dezactivare mesagerie/casuta vocala


VODAFONE
Căsuţa de mesaje vocale Vodafone Vox este creată automat şi gratuit în momentul în care te abonezi la Vodafone sau atunci când îţi activezi Cartela Vodafone. Dacă dezactivezi căsuţa de mesaje, o poţi activa prin apel gratuit la *266. Tot la *266 activezi şi serviciul Vodafone Full Time.
Pentru dezactivarea Vodafone Vox, poţi folosi oricare dintre modalităţile de mai jos:
  • tastezi ##002# pe ecranul telefonul tău mobil şi apeşi apoi tasta de apel
  • apelezi gratuit numărul *266 (apel gratuit) şi urmezi indicaţiile robotului telefonic
  • soliciţi dezactivarea la *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii
ORANGE
Poţi activa/dezactiva serviciul de mesagerie vocală:

·         prin Self Care - prin apel gratuit la *100# 
·         din aplicaţia “Contul meu”, câmpul servicii / mesagerie vocală 
·         prin apel gratuit la Serviciul Clienţi - 411*
·         prin apel gratuit la Serviciul Clienţi - 444**
*   pentru clienţii Orange cu abonament
** pentru clienţii Orange Prepay

COSMOTE
Pentru activarea sau dezactivarea Mesageriei vocale apelează gratuit Serviciul de Relaţii cu Clienţii la numărul 1234.
Pentru majoritatea modelelor de telefoane, problema poate fi rezolvată şi prin formarea numărului #002# sau ##002# şi apoi apăsarea tastei de apel.

DIGI MOBIL
Serviciul CASUTA VOCALA este dezactivat automat dupa o perioada de 2 luni in care nu ai primit niciun mesaj si nu ai accesat casuta vocala. La dezactivarea automata, toate mesajele si informatiile din casuta vocala vor fi sterse. Daca vei dori reactivarea sa, o vei putea face oricand, gratuit.
Pentru a activa gratuit serviciul suna la numarul 760 si activeaza optiunea din meniul telefonului redirectare apel daca: nu esti in aria de acoperire / ton ocupat / toate apelurile / nu esti disponibil (ai telefonul inchis) catre +40770 000 760. Dupa activarea serviciului, vei primi SMS gratuit ori de cate ori ai un mesaj vocal inregistrat.

Mesajele inregistrate pot fi ascultate apeland numarul 760. Costul unui apel catre 760 este 0,012 Euro (cu TVA) pe minut.

7 comentarii:

  1. Ce bine ar fi daca ar fi asa. MA refer la Orange.
    Desi iti apare ca dezactivata mesageria totusi daca incerci sa te suni de pe alt telefon vei vedea ca lucrurile nu stau asa. Fie ca suni la *100# fie ca suni la 444 afli cu surprindere ca ai casuta de mesagerie dezactivata si ca optinune nu ai dect activarea ei. HA! Neseriozitatea caracteristica Orange. Este destul de enervant caci nici nu apuci bine sa-ti auzi telefonul sunand si a si intrat med\sageria in functie fara sa mai apuci sa raspunzi la apel. Ar trebui sa stai cu telefonul in mana si sa te intreci de fiecare data cu mesageria. Hai sa vedem cine raspunde mai intai!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai da..asa mia aparut si mie..intai o activezi.sh dupa o zi sau cam asa o dezactivezi..sh gta:)

      Ștergere
    2. pai da..asa mia aparut si mie..intai o activezi.sh dupa o zi sau cam asa o dezactivezi..sh gta:)

      Ștergere
    3. pai da..asa mia aparut si mie..intai o activezi.sh dupa o zi sau cam asa o dezactivezi..sh gta:)

      Ștergere
    4. pai da..asa mia aparut si mie..intai o activezi.sh dupa o zi sau cam asa o dezactivezi..sh gta:)

      Ștergere
  2. ba sunteti niste prosti

    RăspundețiȘtergere
  3. Si daca vreau sa scot casuta vocala de pe digi trebuie sa astept 2 luni? Si daca nu vreau sa primesc mesaje ?

    RăspundețiȘtergere