miercuri, 14 decembrie 2011

Coduri concurs Orange 14 decembrie 2011

30 de comentarii:

  1. eu m-am trezit cu cost suplimentar, de cand am atins saptamana asta pragul maxim de punctaj la concursul asta....e foarte ciudat, voi nu credeti?

    RăspundețiȘtergere
  2. codul de la shop stie cineva?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine stie pe cine ai sunat sau a sunat altcineva,eu sunt in regula cu costul suplimentar :D

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am 200 de p de luni si pana azi si undeva pe locul 200 si ceva...in fine...tot cine trebuie castiga, ce sa mai...

    RăspundețiȘtergere
  5. eu cu 200 de puncte pe loc 165 acum dupa 5 minute eram pe 166 :)),da ai dreptate

    RăspundețiȘtergere
  6. fara suparare, dar dupa modul de exprimare, chiar v-o meritati! sunt convins ca nici macar nu ati citit regulamentul. bafta! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. fara suparare, in regulament scrie negru pe alb ca participarea la acest concurs, cu mesajele la 353 este 100% grtauita....ori eu m-am trezit cu cost suplimentar de 0.60 euro....nu aveam de unde din alta parte....nu stiu la care mod de exprimare te referi, "colegu'"...vezi-ti de jocul tau acolo...

    RăspundețiȘtergere
  8. alo! nu m-am referit la costul tau, ci la pozitia in clasament a celor de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  9. oare unde va fie astazi ultimul cod? a fost deja la pagina principala, la smartphone, la pagina concursului, "pentru ca esti Orange..., si la Samsung wave

    RăspundețiȘtergere
  10. stit dar nu vret sal spuneti

    RăspundețiȘtergere
  11. pot sai spui si miem unde ai gasit ultimul codul?

    RăspundețiȘtergere
  12. si nu inteleg cum le gasiti instant asa

    RăspundețiȘtergere
  13. ciudat, am dat refresh de nu stiu cate ori la pagina aia (si altele) si nimic

    RăspundețiȘtergere