luni, 12 decembrie 2011

Coduri concurs Orange 12 decembrie 2011

32 de comentarii:

  1. 66f3ce -Adevarul
    d1613d - Click

    RăspundețiȘtergere
  2. cautati-le mai oameni buni! vreti mura-n gura? nu-i suficient ca in fiecare saptamana, premiile mari merg la membrii familiei LUCACEL din zalau?

    RăspundețiȘtergere
  3. pai am cautat,dar nu gasesc... de aia intreb.poate nu caut unde trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarul e ca e mare panarama cu concursul asta. Mai sunt si alte familii care castiga pe rupte. Ar trebui sa fie mai atenti organizatorii... Si in plus e clar ca cineva din interior dezvaluie codurile, uneori eu nu gasesc un cod nici intr-o ora si cateva zeci de persoane introduc codurile in 2-3min

    RăspundețiȘtergere
  5. tocmai. de cand am venit de la facultate pana acum am tot cautat coduri pe site si nimic. de aia intreb unde gasiti. poate sunt locuri anume,pagini care se pot modifica mai usor si sunt postate acolo codurile.

    RăspundețiȘtergere
  6. la fel si cu karaoke. dezastru!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am ascultat melodiile cantate de cei de pe primele locuri si e praf. Unele voci nu se aud mai deloc, iar altele sunt varza, deci nu stiu cum naiba au fost votati, si-au pus cred ca toti prietenii de pe facebook sa-i voteze.. Premii date aiurea, nu se verifica profilurile, nu se verifica voturile ... Am inceput si eu sa joc de azi la concursul asta cu codurile si desi am bagat codurile gasite de pe diferite site-uri zic eu destul de repede, sunt pe locul 45 .. daca nu stii codul la xx:01 n-ai nicio sansa

    RăspundețiȘtergere
  8. ma intreb cine va fi "vedeta"? cine va castiga productia completa a unui cantec. dintre toate vocile alea castigatoare... o voce mai sparta decat alta... bani aruncati aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  9. EXEMPLU: http://www.orange.ro/karaoke/cover/show/212

    RăspundețiȘtergere
  10. Pt binele omenirii :)) ar fi bine ca premiul cel mare sa fie acordat dupa ce se asculta toate piesele si sa alea Adi Sana marele castigator...

    RăspundețiȘtergere
  11. F bun exemplul, il stiam... :-j. S-a ales omul cu un HTC, s-a ales. 251 de voturi oare pt ce, pt negativ presupun

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca afla cineva codul de la 13.00 poate il publica aici, sa castigam si noi macar un samsung, daca unii pot, noi de ce sa nu incercam

    RăspundețiȘtergere
  13. macar zice la inceput "live" ... si nu a castigat, dar cum a obtinut 251 voturi?!?

    RăspundețiȘtergere
  14. o bagat ultimul cod ca sa nu sa vada bine

    RăspundețiȘtergere
  15. astia de la orange is aiuriti rau.

    RăspundețiȘtergere