miercuri, 15 iunie 2011

Raspunsuri Mastercard Quiz Trotter - Q13

#1. Din categoria datoriilor garantate face parte:
creditul pentru masina

#2. Care sunt cele mai des utilizate categorii de produse financiare pentru copii?
conturile de economii si asigurarile de viata

#3. Pentru a utiliza banii de pe cardul de credit, fara sa platiti dobanda, trebuie
sa rambursati in intregime sumele utilizate inainte de expirarea perioadei de gratie

#4. Asigurarile de viata pot fi
traditionale si unit linked

#5. Cardul de salariu poate fi
atat card de debit, cat si preplatit

Un comentariu:

  1. am participat doua sezoane la cest concurs.am inteles ca intri la tragere la sorti doar daca primesti un mail FELICITARI AI INTRAT LA TRAGERE LA SORTI.nu am primit nici un mail.deci ma lamureste cineva ce este cu acest concurs?am raspuns in fiecare zi la intrebari si am avut 81 de puncte.la 15 puncte acumulate intrai automat la tragere la sorti.TOTUSI CE SE INTAMPLA????????

    RăspundețiȘtergere