joi, 23 decembrie 2010

Atenţie la contractele şi ofertele Orange!


Se pare că disperarea şi lăcomia au atins cote maxime în cadrul Orange România.
De-a lungul timpului au fost numeroase cazurile în care oamenii s-au trezit cu facturi umflate, oferte înşelătoare, opţiuni activate când nu era cazul.
Dar cine credea că aceste probleme au dispărut sau sunt invenţii ale clienţilor nemulţumiţi, se înşală amarnic.
Concret, ştiind că abonamentul promoţional pe care îl încheiasem în urmă cu 2 ani urma să expire la sfârşitul lui decembrie 2010 (mai precis pe 21 decembrie), am sunat la Relaţii clienţi Orange în data de 15 decembrie, pentru a modifica respectivul abonament.
Tânăra angajată Orange mi-a explicat foarte frumos că nu pot schimba nici abonamentul, nici opţiunile, deoarece contractul meu urmează să expire abia în 21 ianuarie 2011, adică luna viitoare.
La insistenţele mele de a vorbi cu cineva de la departamentul de renegociere a contractelor (după ce am întrebat dacă nu există un număr direct şi mi s-a spus că nu există), domnişoara (o numesc în continuare astfel, deşi nu e chiar cuvântul pe care l-aş folosi pentru a o caracteriza) îmi spune că nu poate face acest lucru, fiind necesar să revin în 14-15 ianuarie 2011 pentru renegociere.
            Buuuuun! Mi-am zis că asta e, mai rezist o lună în reţeaua „portocalie” (se pare că această culoare tinde să capete o conotaţie negativă din ce în ce mai mult în mintea românilor) în condiţiile vechiului contract.
            Astăzi însă, o dată cu eliberarea facturii, Orange România mi-a făcut un excelent cadou de Crăciun, dublând valoarea pe care o plăteam de obicei.
Evident că am sunat imediat la Relaţii clienţi. Şi surpriză... Mi s-a spus că vechiul meu abonament a expirat o dată cu 21 decembrie, prin urmare nu mai beneficiez de reducerea promoţională. Bun, zic eu, dar eu am sunat înainte de termenul respectiv şi mi s-a spus că abonamentul mai este valabil încă o lună!
La solicitarea mea de a analiza înregistrarea apelului telefonic la Relaţii clienţi din 15 decembrie (presupun că ştiţi că toate acele apeluri sunt înregistrate), mi s-a răspuns că deocamdată nu e posibil acest lucru. Am insistat în continuare şi am aflat că domnişoara respectivă a completat un raport în urma acelui apel.
Stupoare însă! În raport scrie cu totul altceva decât am vorbit la telefon! Nici vorbă să scrie că mi s-a spus să revin în ianuarie. Nu... conform raportului, individa mi-ar fi spus să revin la altă oră, pentru că nu lucrau atunci colegii de le renegociere contracte.
În concluzie, dacă o companie precum Orange România îşi permite să facă astfel de falsuri în acte, mi-a rămas doar varianta de a face o sesizare la Protecţia Consumatorului. Doar atunci se pare că ar deveni accesibilă înregistrarea apelului telefonic de care vorbeam.
O să fac zilele următoare şi acest pas, deşi nu îmi fac prea mari iluzii, căci trăim totuşi în România...
Dar este necesar să ştie cât mai mulţi oameni cam în ce hal au ajuns serviciile unui operator precum Orange. Auzisem că au probleme financiare, dar de aici şi până la a falsifica anumite documente interne... Mă întreb ce mai urmează. Eu, oricum, în luna ianuarie scap de ei. Definitiv.
Mare atenţie aşadar când încheiaţi un contract cu această firmă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu